bekijk

maak kennis met het nieuwe Asito!

Wij zijn klaar voor de toekomst. Met een goed verhaal en met een bijbehorende visuele beleving. Maak kennis met het nieuwe Asito!

Het nieuwe Asito

Asito is volop in beweging. De afgelopen periode namen we de tijd om ons voor te bereiden op de toekomst en onder andere te werken aan een nieuwe positionering, rebranding van onze huisstijl en onze organisatiestructuur. Vanaf vandaag maak je kennis met het nieuwe Asito!

Asito is al jaren een topspeler in de facilitaire dienstverlening. Arjan Geurtsen, manager positionering en innovatie: “Een sterke organisatie hebben én houden vraagt om aandacht en doorontwikkeling. Asito verdient een onderscheidende, herkenbare positie in de markt. Dat is de afgelopen 70 jaar zo geweest en dit willen we graag zo houden. Zodat onze klanten, collega’s en andere stakeholders begrijpen waar Asito voor staat en wat ze kunnen verwachten.”

van regio’s naar segmenten

Vanaf 1 januari 2022 is Asito niet langer opgedeeld in geografische regio’s, maar in acht segmenten: industrie, onderwijs, overheid, mobiliteit, recreatie, retail, zakelijk en zorg. Vanuit deze nieuwe structuur zorgen we voor een nog betere aansluiting op de omgeving van onze klanten. Dat stelt ons in staat om nóg beter samen te werken. Met onze medewerkers en onze klanten.

samen & schoon

Samen & Schoon is onze nieuwe pay-off. Een logische en passende pay-off want samenwerken is de rode draad in onze organisatie. We werken met bijna 10.000 collega’s elke dag aan een betere leefomgeving. Dat doen we als één team, samen met onze klanten én onze partners. Waar wij zijn, wordt het schoon. Mensen voelen zich daardoor prettig, veilig, thuis en welkom. Van bewoners en bezoekers tot medewerkers, klanten, reizigers en patiënten: ieders beleving van de omgeving heeft onze aandacht. Daarbij is het belangrijk dat alles door kan gaan terwijl wij aan het werk zijn. Daar zorgen we voor met onze slimme oplossingen en een flexibele aanpak.

klaar voor de toekomst

Wij zijn klaar voor de toekomst. Met een goed verhaal en met een bijbehorende visuele beleving. Van een aangescherpte versie van het logo tot een nieuwe tone of voice. En van video's en fotografie tot onze nieuwe website. We houden jullie de komende tijd op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Maak kennis met het nieuwe Asito!

deel dit bericht op