Kantoorschoonmaak op maat
Het is fijn werken en efficiënt vergaderen in een frisse, opgeruimde omgeving. Onze vaste teams werken graag tijdens kantooruren. Het contact met de gebruikers van de kantoren levert ook voor u voordelen op. De representatieve en herkenbare schoonmaakkrachten van Asito zijn vriendelijk en gastvrij. Contact met uw collega’s maakt voor ons het leveren van maatwerk veel eenvoudiger. Op verzoek extra aandacht voor de binnenzijde van een dossierkast? Meubels verplaatsen voor een ingelaste bijeenkomst? In overleg is vrijwel alles mogelijk.
Ontzorgen op elk niveau
Goed voorbeeld doet goed volgen. Dat ervaren we vooral bij ‘dagschoonmaak’. Vrijwel iedereen probeert de werkplek beter opgeruimd te houden als hij regelmatig het werk ziet van onze gastvrije schoonmaakkrachten. Bijvoorbeeld door tafels netjes achter te laten en lege kopjes mee te nemen naar de keuken. Het zien van professionals die schoonmaken, is ook positief voor de totale beleving. Het is namelijk wetenschappelijk aangetoond dat mensen beter presteren in een omgeving die opgeruimd is en schoon aanvoelt.
Managen van de dienstverlening
De goed opgeleide schoonmaakkrachten van Asito denken graag mee over het zo efficiënt mogelijk uitvoeren van hun werkzaamheden. Ook u wilt immers geen ‘automatische piloot’ voor het standaard afwerken van een lijstje. Wordt een kantoor een paar dagen niet gebruikt, dan is stofzuigen daar overbodig. Daardoor blijft er tijd over voor ander werk. Zo managen we onze dienstverlening om te komen tot de beste resultaten. Door inzet van moderne technieken, bouwen we constant aan kwaliteit van service en dienstverlening.
Waarom samenwerken met Asito als schoonmaakpartner
- Resultaatgericht schoonmaken
- Beleving optimaal (opgeruimd en netjes)
- Borging kwaliteit van werken
- Draagt actief bij aan SROI (Social Return on Investment)
- Familiebedrijf met sociaal gezicht en meer dan 100 nationaliteiten
- Initiator van het Nationaal Integratiediner
- Landelijke dekking; overal snel paraat (24/7 bij calamiteiten)
- Efficiënt en innovatief (Asito-app, robotisering waar passend en gewenst)
- Professionele uitstraling tot in detail (innovatief schoonmaakmaterieel eventueel met huisstijl van uw school)
Borging kwaliteit en service
Net als u beseffen wij ons dagelijks hoe belangrijk het borgen van kwaliteit en servicegericht werken zijn. Om alert en bij de tijd te blijven, voert Asito daarom objectieve metingen uit tijdens het werk. We doen dit volgens de DKS-methode. Een ‘Dagelijks Kontrole Systeem’ waarbij we steekproefsgewijs resultaten meten en vastleggen. De resultaten van de metingen komen aan bod tijdens werkoverleg en evaluatiemomenten. Daarin delen we kennis en ervaring met elkaar maar bespreken we ook werkmethodes die misschien beter en efficiënter kunnen. Zo werken we samen constant aan een beter resultaat.
Social Return on Investment (SROI)
In goede samenwerking met de klant geven we mensen met afstand tot de arbeidsmarkt graag een kans op passend werk (SROI). Asito doet dit door deze mensen goed op te leiden en door hen te coachen op de werkvloer. Om te meten of de inzet van de totale schoonmaakkwaliteit het gewenste effect heeft, werkt Asito met en prestatiemonitor. Dit is een handig dashboard dat u inzicht geeft in de belangrijkste thema’s en bijbehorende kpi’s (streefwaarden). Denk bijvoorbeeld aan aspecten als technische kwaliteit, beleving, gastvrijheid en budget. Als professioneel schoonmaakbedrijf met vestigingen door het hele land, zijn we flexibel en in staat snel bij te sturen waar nodig.
Schoonmaakspecialist voor kantoren en bedrijfsverzamelgebouwen
Wilt u meer weten over onze dienstverlening en de samenwerking met Asito? Vraag vrijblijvend een offerte aan of bel 0546 48 49 50 voor een afspraak. We maken graag tijd voor u vrij.
Vraag nu vrijblijvend een offerte aan
Op basis van uw offerteaanvraag adviseren wij u graag welke schoonmaakoplossing het beste bij u past. Wij nemen contact met u op en maken vervolgens een offerte op maat voor u.
Vraag offerte aan Of neem contact met ons op